Audit webových stránek zdarma

Video audit kde v reálném čase projdeme váš web a poradíme jak jej vylepšit

Audit vašich webových stránek ZDARMA

Webové stránky je třeba brát jako komplexní celek, který tvoří mnoho komponentů a ovlivňují jej různé faktory. Pro každý web je nejdůležitější co nejefektivněji plnit své cíle, nehledě na to ať se jedná o objednávky, leady, stáhnutí e-booku, či čtení obsahu. Čím více budou jednotlivé části v souladu a čím efektivněji budou fungovat, tím lépe může web plnit právě vaše cíle.

Prošlo nám pod rukama už spoustu webů a jelikož se určité chyby opakují a jelikož bychom vám rádi pomohli tyto chyby opravit a vlastně celkově ukázat, co je s webem a celkově v online prostředí možné, rozhodli jsme se nabízet audit vašich webových stránek zcela ZDARMA. Co je třeba udělat? Stačí vyplnit váš email, jméno a adresu webu, nic víc.

Proč je dobré mít audit vašeho konkrétního webu? Během auditu se někdo z našeho týmu koukne na váš web a projdeme celou řadu aspektů, přičemž závěry, poznatky, nápady apod. Vám pošleme, včetně doporučení jak tyto chyby opravit. Zdarma tak získáte návod, jak váš web vylepšit aby fungoval co nejefektivněji. 

V rámci auditu ZDARMA získáte:

  • Výpis chyb a doporučení v rámci vašeho konkrétního webu
  • Rady a návody jak hlavní chyby opravit
  • Informace a data ohledně výkonnosti a optimalizace
  • Na co se prioritně zaměřit

V rámci auditu vašeho webu se zaměříme na hlavní aspekty, kterým je dobré a mnohdy až nutné se věnovat. Bude-li třeba, tak vám zašleme také informace a nápady mimo uvedené kategorie, opravdu nám záleží na tom, aby pro vás byli informace přínosné. Zaměříme se hlavně na: 

  • Jak fungují vaše landing pages

    Jak efektivně web pracuje s návštěvníky a zda je vede efektivně k plnění vašich cílů

  • Vzhled a rozložení

    Design webu má značný vliv na výkonnost a efektivitu, proto vám zašleme doporučení co zlepšit, smazat a dodělat

  • Struktura a jednotlivé stránky

    Je struktura webu funkční a jsou zde důležité podstránky pro váš business?

  • Zabezpečení a rychlost

    Určitě se nebudeme snažit “nabourat” váš web, ale koukneme na některé bezpečnostní faktory, stejně tak jako výkonnost webu

  • Propojení online nástrojů

    Jaké nástroje máte propojené, jaké bychom doporučovali a jak s nimi efektivněji pracovat

  • SEO (optimalizace pro vyhledávače)

    Jak je váš web optimalizován pro vyhledávače, zda má vše potřebné a jak jej vylepšit

  • Legislativa a GDPR

    Je web právně v pořádku a nehrozí vám pokuty ohledně ochrany údajů? Povíme jak to napravit

Existuje celá řada typů auditů. V tom našem se zaměříme celkově na váš web a zkontrolujeme ho ze všech možných úhlů. Lze však jít ještě dál, zde je výpis různých druhů a typů auditů: Landing page audit, SEO audit, Audit dostupnosti (ADA), Audit rychlosti, Audit obsahu, Design a UX audit, Finančí audit, Audit sociálních sítí, Audit nákupního procesu (e-shopy), Audit bezpečnost a další. 

Abyste měli ještě lepší představu o potenciálu, který audit může vašemu podnikání přinést, máme pro vás více informací o hlavních typech auditů (těm se mimochodem věnujeme i v tom našem, který od nás můžete získat zcela ZDARMA).

V rámci auditu se budeme věnovat i těmto aspektům

Landing page audit a konverze

Pro každý web je stěžejní, aby byl návštěvník/zákazník co nejlépe webem veden a plnil efektivně vaše cíle, tedy konverze. Právě těmto cestám zákazníka by měli být uzpůsobeny vaše jednotlivé landing pages (konkrétní URL kam s návštěvník při příchodu na web dostane). 

Od prvního momentu kdy se zákazník objeví na webu by měl vědět co děláte, jak to může vyřešit jeho problém a potřeby, že jste právě vy schopni pomoci apod. Landing page by měla být logicky strukturována tak, aby přirozeně vedla návštěvníka a správně ho informovala (pracovala s ním), aby na konci mohl provést určitou akci, tedy váš cíl (CTA).

Jednotlivé stránky vašeho webu pro vás mají jistě různé důležitosti, při optimalizaci je samozřejmě nutné se primárně zaměřit na ty nejdůležitější, což je typicky prodejní stránka, e-shop a hlavní kategorie, podstránky služeb, případové studie apod. Právě na tyto nejdůležitější stránky se zaměříme i v auditu vašich webových stránek.

Zabezpečení, legislativa a GDPR

Vzhledem k bezpečnosti a ochraně soukromí návštěvníků vašich webových stránek existují určitá doporučení i nařízení o tom, co by měl web mít a splňovat. Je žádoucí těmto aspektům věnovat pozornost dříve, než bude pozdě. Pomůže vám to také s user experience.

V rámci zabezpečení je dobré se věnovat hlavním aspektům, které vás ochrání před většinou problémů a monitorovat podezřelé aktivity. Samozřejmostí by měl být i systém zálohování a případné obnovování webu. Je také žádoucí doménu zabezpečit SSL certifikátem, z naší zkušenosti ho většina webů má, mnohdy však není správně nastaven, i na to koukneme.

Většina z vás jistě zná cookies, ale jsou na vašich stránkách dobře uvedeny a zpracovávány? Máte všechny informace v sekci o ochraně údajů a jsou u vás údaje v bezpečí? Existuje celá řada pravidel, u cookies by měl mít návštěvník možnost si zvolit jaké chce povolit a jaké naopak zakázat (kategorie) + možnost kdykoliv změnit preference. Stejně tak by měl být informován o způsobech a procesech zpracování. Pracujte s tím citlivě a nenásilně, avšak se zaměřením na ochranu návštěvníka.

Propojení online nástrojů a platforem

V onlinu existuje celá řada nástrojů a platforem, které lze s webem propojit, ať už přímo či nepřímo, za účelem zvýšení výkonnosti, měření výkonnosti, napojení dalších systémů, usnadnění komunikace apod. Konkrétní nástroje vždy závisí na potřebách specifického webu, existují však základní nástroje, které využije většina webů.

Mezi přímé propojení řadíme nástroje, které jsou propojeny s webem, typicky se jedná o analytické a marketingové nástroje, cookie policy nástroje, chatboty, rezervační systémy a další. Obecně by je šlo klasifikovat jako nástroje, které rozšíří možnosti a funkce webu, nebo o něm získají další užitečné informace. Mějte na paměti, že každý nástroj je účinný pouze za předpokladu, že jej správně implementujete a budete efektivně používat.

Nepřímé nástroje, tedy spíše platformy, jsou další místa v onlinu, kde je dobré “být” a nepřímo tím pomáhat i webu. Nejčastěji se jedná o sociální sítě, či platformy jako Google MyBusiness a Firmy.cz. Každý obor podnikání má celou řadu dalších možností. Cílem je být na dalších relevantních místech a efektivně tam působit a prezentovat se. Mnohdy lze jednoduše a efektivně využít již existující materiály, efektivně je “recyklovat” a často až znásobit jejich efektivitu

V auditu zdarma vašeho webu se koukneme právě na nástroje a platformy, které používáte a povíme, co by šlo vylepšit a kam věnovat více pozornosti.

SEO audit

Optimalizaci webu pro vyhledávače jistě celá řada z vás věnuje pozornost. Existuje celá řada doporučení a postupů, nelze však obecně vytvořit seznam x bodů, po jejichž splnění bude web na prvních místech vyhledávání.

Obecně bychom mohli procesy pro správné SEO rozdělit na čtyři oblasti – analýza, struktura, odkazy, funkční nastavení. Pod jednoduchými názvy se však skrývá vždy komplexní systém. Analýzu klíčových slov vašeho webu v ruce nemáme, na vše ostatní se ale v rámci auditu vašeho webu koukneme a dáme vědět jakým směrem se pro efektivní SEO vydat.

"V Outgrow se snažíme poskytovat v prvé řadě přidanou hodnotu, opravdu vám chceme s poradit jak web vylepšit, proto investujeme dost času do analýzy vašich webovách stránek a celkové online prezentace, abychom vám mohli co nejlépe poradit a vyřešit vaše problémy."

Získejte audit vašeho webu ZDARMA

  • Odeslání formuláře

    Stačí odeslat krátký formulář na této stránce, je akorát třeba vyplnit Vaše jméno, email, URL webu.

  • Audit do 3 pracovních dní

    Do tří pracovních dní od doby odeslání formuláře Vám na email pošleme detailní audit.

  • Audit a výsledky

    Na mailu již máte detailní audit, kde rozebereme jednotlivé body týkající se vašeho webu, včetně rad, tipů, doporučení a návodů jak problémy vyřešit a kam web dále směřovat.

  • Nezávazně poradíme jak dál

    Občas klienti potřebují více vysvětlit a uvést do širšího kontextu informace z auditu. My vám s tím rádi nezávazně pomůžeme, můžeme si třeba zavolat přes Zoom či Google Meet a názorně vám ukážeme a povíme více.

Zaslání auditu webu

Audit webových stránek vám zašleme zdarma na email do 3 pracovních dní

Váš email a telefonní číslo potřebujeme, abychom vás mohli co nejlépe informovat o výsledcích auditu (pouze pro účely auditu)

Stay In Touch

Be the first to know about new arrivals and promotions